tirsdag 14. april 2009

Påsken er over.. men litt mer fri kan man unne seg


Sitter å tenker over påsken, å hva som er gjort. Deilig å tenke på at det faktisk ikke var noe fornuftig denne gangen. Har kost meg hjemme, og sammen med kjæresten. Tatt noen turer ut til Ski og Siggerud, og kost meg når været har vært fint, som bilde er et bevis for. Nå er det på tide å stramme opp tilværelsen, så nå som påsken er ferdig, blir det trening og lesing. Må prøve å være litt flink. Fra og med neste mandag blir det hardkjør med forberedelse til første eksamen som er 4/5 mai. Vi skal 2 uker jobbe med fremførelsen, blir spennende å se hva vi kommer opp i, musikk, drama eller forming. Uansett,. jeg får bare nyte den siste uken hvor det ikke er alt for mye ekstra å gjøre.. Håper jeg får jobbet noen dager da, får se. Enn så lenge, koser jeg meg, men snart er jeg klar for trening, skal bare sove en time til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar