torsdag 14. oktober 2010

milepeler nås

Endelig kunne jeg sette en stopper for gruppeoppgaven, kl 23 i går tuslet jeg endelig hjem etter en lang dag, først ute i skogen, deretter inne i 10 timer å jobbe med oppgave.. Var så sykt trøtt når jeg skulle legge meg, og i dag tidlig når jeg våknet viste jeg så vidt hvor jeg var.. Nå er heldigvis de største oppgavene blitt fullført.. Og jeg kan se frem til nye uker med flere oppgaver.

Hadde en kjempekoselig tur til stockholm i helgen, med svigerfar pluss min kjæres søster og hennes kjære. Vi vandret mye, å så litt av vært. Vi var også ute å spiste god mat, og var ute på byen..

Nå ser jeg fram til at det snart er jul, som jeg skal feire hos svigermor i tvedestrand, ser frem til det. Ser generelt frem til koselige innedager, med noe varmt å drikke, sitte å strikke litt å bare slappe av.. snart 7,5 mnd til jeg er ferdig på skolen.






Bilder fra Stokholm turen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar