lørdag 20. november 2010

Helg og 3 uker ca til eksamen!!

Satt å leste på vg nett og superbloggere som blir egga, og så og si utskjelt. Det er nesten så jeg er veldig glad for at det er minimalt med folk som leser min kjære blogg. Skriver jo ikke akkurat om ting som kan interessere annet enn spesielt interesserte.. Men hvem bryr seg, skriver egentlig bare for meg selv!!

Var på date med min kjære her om dagen, startet en tidlig feiring av 2 årsdagen som er 30 november.. Vi var ute på en koselig restaurant ved rådhuset, og deretter på Teater, vi så "Galileo Galilei" og det var faktisk Jonas sin ide, da han hadde fått invitasjon fra jobben.. Den var ikke så aller verst, nesten blitt kultivert i det siste. Forrige helg på teknisk museum, så teater og i dag på sjøfartsmuseet på bygdøy. Litt gøy når man kan gjøre ting sammen.

Var på Harry Potter i går med lillesøster, en tradisjon. Nå er det bare 1 film igjen, og jeg ser allerede frem til den.

Har litt over 3 uker igjen å lese til eksamen nå, før det skal jeg ha skrevet en liste med selvvalgt pensum, pluss, spesialiserings notat innen vanntilvenning og livredning. Selv om ikke det er så mye, så har jeg drøye 2000 sider som skal skummes igjennom til 13 eller 14 desember.. Og før dette har jeg i tillegg diverse julebord, bursdager, pluss litt barnepassing.. Blir nok 3 innholdsrike uker før juleferien sniker seg innpå.

En liten smak av fjorårets jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar