torsdag 9. desember 2010

Lei og trøtt av eksamenslesing

Det er helt utrolig hvor utmattende det er å lese nå som det er mørketid.. Jeg leste vel 15 sider, så kjente jeg at øynene bare sèg igjen. Jeg følte det var bedre å ta en real pause, så jeg sov en halv time. Og så har jeg lest ca 10 sider til og trøttheten bare tar meg igjen.. Jeg tror jeg i morgen skal unne meg en solariumstid om jeg skal klare å holde meg våken gjennom lesingen som er igjen med bare 5 dager igjen å lese..

Det er jo veldig spennende det jeg leser, eller kanskje ikke akkurat det jeg leser nå.. om biologi.. men det andre er veldig spennende, og jeg tror at den eneste løsningen er tilskudd av D vitamin... Snart helg igjen, ikke at den blir så annerledes, med tanke på at jeg kommer nok til å sitte på lørdag, søndag å lese den tiden jeg har. og Så må jeg jo lage meg stikkordkart til selve eksamen som er på tirsdag. Jeg håper at det skal gå bra, og er gla det er en muntlig eksamen, da får vi karakteren kort tid etter og vi slipper å dvele over det hele juleferien.. Gleder meg så sykt til dette er over....... bare 5 dager igjen..!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar