mandag 21. februar 2011

Tiden går så fort..§

Nå er det blitt uke 8.. jeg har trent 2-3 dager i uken i 7 uker, og er ganske fornøyd. Har fått litt mer energi, får gjort litt mer og får og konsentrert meg. Fordelen er og at humøret har absolutt vært bedre denne vinteren, og det er jo supert..

Nedtelling:
  • 2 1/2 uke til skriftlig eksamen skal leveres
  • 3 uker til praksis
  • 7 1/2 uke til muntlig gruppe eksamen.
  • 7 1/2 uke til vi skal til mexico
  • 2 mnd og en uke til jeg begynner med bachelor
  • 13 uker/ 3 mnd til jeg begynner å jobbe.
Det er bare helt sykt hvor fort tiden går... snart er jeg i arbeid! Og endelig blir jeg ferdig med å lese skole og ha et eller annet som alltid ligger å ulmer å gir dårlig samvittighet for at man ikke leser!!

Ja, om 3 mnd er det over!! Når den tid kommer er våren her, og jeg kan jobbe ute i barnehagen, og nyte dagene.. So long.! plutselig er det her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar