fredag 11. mars 2011

En sånn dag

I dag har jeg levert første eksamensoppgave og er veldig fornøyd.. Men jeg føler meg litt sånn uggen, om det ligger i magen eller hodet er jeg ikke sikker på.. men det er litt godt å få lettet litt på trykket, bare ved å lufte det her. Kan jo hende det er fordi det snart er den uken i måneden, for jeg føler meg rett og slett bare tung! Men håper det går over, og det gjør det sikkert.

Nå er det noen dager igjen, så er det 4 uker med praksis i barnehage, og det ser jeg frem til. Å ha noe å gå til hver dag skal bli deilig, og jeg gleder meg til å møte barna og bli kjent med nye folk. Bare 5 uker til ferien, den etterlengtede ferien til Mexico, og det skal bli så deilig.

Håper følelsene letter i løpet av kvelden.. so long.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar