torsdag 24. mars 2011

Snart 2 uker igjen av praksis, 1 uke til jeg får eksamens karakter

Har hatt foreløpig 2 lærerike uker i praksis, har fått litt innsyn i hvordan jeg skal gå frem uten å tråkke på noen tær.. Viktigste er vel bare å passe på å ikke røre i den fine strukturen som er i en avdeling.. he he!! Har også blitt oppmerksom på meg selv, og det er jo en god ting til jeg skal begynne å jobbe om 2 mnd..

Venter i spenning på eksamenskarakter, har jeg missforstått helt, eller har jeg slått spikeren midt på hodet.. hvem vet.!! Bare de lærerene som skal sitte å lese ørten oppgaver som er like.! Håper de kommer i mål snart.. orker ikke vente mer..

Om 3 uker går turen til mexico.. har absolutt en nedtelling der målet er supert.. gleder meg

2 uker praksis, så eksamen, så påske.. so long!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar