mandag 16. mai 2011

Bachelor innspurt

Sitter å skriver på bachelor i disse dager. Det er 4 dager til den skal leveres inn og jeg er kommet halvveis, heldigvis er ikke dette av de største oppgavene. Har fått ned halvparten av ordene som kreves til oppgaven, og venter på at de neste 3000 ordene bare skal komme til meg så de kommer ned på arket i en grei orden, og er klare for levering på fredag senest kl 14.

Det har vært en slitsom bachelor tid, ikke på grunn av selve oppgaven, men på grunn av at jeg ble dårlig når det hadde gått en uke. Det kan hende disse vondtene kom i forbindelse med stress og minne fra tidligere oppgaver. Jeg har ligget nesten rett ut i 7 dager så jeg ikke har fått gjort stort, da mage og rygg musklene hadde låst seg. Trodde det var noe annet som var galt, så jeg var hos legen, men han fant ingen feil, så jeg kunne sikkert fått avspenningsbehandling før, om jeg bare hadde visst at det var det som var feil.

Nå har jeg kommet meg på beina igjen og skriver så godt jeg kan, og håper på å komme i mål til fristen. Ønsk meg lykke til, da dette er den aller siste bachelor jeg noen gang skal skrive!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar