tirsdag 17. januar 2012

Nytt år nye muligheter



2012: Og en fantastisk god start, der vi koser oss i leiligheten vi kjøpte før jul.. Selv om jeg er sliten nå i midten av januar, så begynner det å ta seg litt opp.. *Har nemlig begynt å trene igjen.. og med snitt på 2 ganger i uka, pluss en ganske så aktiv jobb, så raser kroppen nedover, og gamle klær passer igjen.. Ganske deilig følelse nå midt i mørketida når mye annet er deprisivt.. Men med min supre jobb har jeg mulighet til å være ute å ta en titt på solen en time på dagen, noe ikke alle andre har luksusen av sånn i jobbsammenheng. Og nå er vaskemaskin/trommel i hus, noe som er ganske luksus, ny vedovn kommer i februar sammen med ny sofa/sovesofa.. Kan ikke klage, og deilig når man ikke helt ruinerer seg på det heller.. Lønner seg visst å spare litt.. Vel, jeg får bare si at jeg koser meg.. Og skal feire min kjære om 2 dager.. Får vel finne en liten ting til han,. sånn bursdagsgreie.. Soo long.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar