fredag 1. mars 2013

Mamma for første gang - idyll?

Det nye livet mitt har startet. Mammalivet der alt handler om den lille søte, og det er ikke så veldig lett å tenke på så mye annet da hun krever at jeg er tilgjengelig. Jeg må være der når hun trenger mat, bleie, kos og oppmerksomhet. Å trodde du at barna sov på natten?? Nei, den første tiden skal frøkna ha mat ca hver 3/4 time. Så da er det opp om natten å mate når hun føler hun trenger det. Så det jeg ser frem til nå er den natten jeg kan sove så mye som mer enn 3/4 timer..


Innimellom er det helt fantastisk å se det vakre barnet som sover, men når du er klar for å sove på kvelden, og egentlig føler deg trøtt, da kan det ofte ta 1 time før du kommer deg til sengs fordi frøkna ikke har tenkt å sove helt ennå.

Det er bare å holde ut, det er tross alt jobben min nå for tiden. Det viktigste jeg kan gjøre er å komme meg ut så ofte som mulig, treffe de som har tid til det å nyte tiden. De kan jo ikke noe for det de gjør, så uskyldige små søte som ber deg gi dem alt..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar