mandag 8. april 2013

Mamma - ett sunnere liv.

Nå som jeg er ute og går tur nesten hver dag er det på tide å tenke på hva jeg spiser. Om ett halvt år skal jeg tross alt være ett forbilde. Ikke det at jeg spiser veldig mye usunt, men om jeg klarer å være hakket sunnere og slutter å ta snarveier. Da vil jeg kanskje få det bedre med meg selv, få mer energi å få følelsen at det er min skyld at jeg kommer tilbake til den formen jeg hadde for noen år siden. Her er litt av det jeg har begynt å spise:


Den øverste er kyllingfilet med spinat og tomat med saus. Fantastisk godt. Den nederste er kyllingsalat med masse godt i. Fant oppskriftene på nettet, så det er bare å prøve seg frem.

Det øverste er en typisk frokost, når jeg har litt bedre tid. Blanding av havregryn og frokostblanding, og selvfølgelig frukt og grønt. Den nederste er en suppe ala Tom ka gai. Den ble veldig god.

En pai med diverse innhold. Har jukset litt så bunnen var bare å blande pulveret med vann.. Kan ikke gjøre alt fra bunn av.. Så disse hjemmelagde hamburgerne har da kjøpt brød.. Men det er på vei i en retning.. :)
Kommer mer når jeg har hatt tid :) Har en frøken som trenger meg noen ganger..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar