mandag 8. februar 2010

Ser frem til våren

I går var det sol, og jeg fikk meg en fin tur ute, men det var fortsatt kaldt. De dagene jeg nå får se solen gjør livet så mye lysere. Jeg ser frem til våren, når snøen forsvinner, og dagene blir lengre. Mørketiden har vært tung, men jeg har mye å se frem til. Om 2 uker er jeg ferdig med første eksamen, og om 3 forhåpentlig den neste. Siste helgen i fedruar skal jeg og min kjære til Amsterdam, og det gleder jeg meg til. Så begynner praksis i barnehagen. Deretter er det 2 eksamener, så er det plutselig sommerferie... Jeg gleder meg til å ha fullført mitt andre studieår på førskolelærer, da er det et år igjen før jeg skal begynne å jobbe, og det ser jeg frem til. Dagene kan bli lange når man ikke gjør så mye, det er jo ikke alt for lange dager på skolen.. Ser lyset i tunellen hver gang solen skinner...
Jeg er utrolig glad i gutten min, og takker han for stor støtte gjennom den tunge kalde vinteren..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar