tirsdag 9. februar 2010

Stå på..


Ingen ting kan kunse meg... jeg prøver i allefall å fortelle meg selv det.. Hva jeg skal gjøre nå, det vet jeg ikke.. Litt kjipt at gutten min har fått jobb hvor han må reise titt og ofte.. jeg liker absolutt ikke det. Kjipt å være den som skal sitte hjemme å bare vente.. Jeg får vel bare melde meg til utveksling i utlandet eller noe.. reise jeg og.. siden alle andre reiser.. Er lei av å bare være hjemme.. lei av at ingen ting skjer.. Har jo skolen, og det er nok å gjøre der.. men har alt for mye fritid.. Jeg håper vi finner en liten å koselig leilighet da.. så jeg ikke føler meg alt for ensom når jeg er alene.. Savner nesten barndommen, da man kunne gjøre hva man ville, og ikke måtte tenke på hva som skulle skje i fremtiden.. Men nå er det liksom alt å tenke på.. jeg må klare å bli ferdig med studier.. og så skal jeg vel ha en jobb,. og så leilighet, og barn også videre... Ser i allefall frem til vår første kjærestetur til Amster om 2 1/2 uke.. Håper det blir bra.. men jeg savner lyset, solen og varmen.. og skulle ønske at ikke gutten min skulle få den jobben.. Håper det ikke går utover oss..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar