mandag 16. august 2010

Nytt og bedre liv

Nå strarter et nytt og bedre liv.. etter en supertur til Kroatia (Dubrovnik) med min kjære. Jeg har en ukes prøvetid på elexia og tar det med storm og skal satse på å trene hver dag denne uken, med litt variert kost. I dag startet jeg dagen med easy sykling(40) det var det som var, og så core trening... i morgen blir det total og pilates..:) pluss at jeg skal spille fotball kamp på kvelden. Om en uke begynner jeg på skolen igjen og jeg vil være i topp form!! skal ha utefag, noe som tilsier turer, sirkus, kanopadling, og diverse. Til helgen blir det fyllatur med kielferga, så da ødelegger jeg vel treningen jeg skal jobbe så hardt med denne uken... men men!! Koser meg med fri, og kan gjøre litt av hvert!! møte venner, trene og kose meg med kjæresten min!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar