torsdag 21. oktober 2010

8 uker til juleferie

Nå har jeg levert mappeoppgave 1, 2 og 3, pluss arbeidskrav til vindu mot verden. Neste uke strarter mappeoppgave 4 med observasjon.. og fremlegg. Nå er det helg, og jeg kan slappe av litt, å lese litt pensum.. skal til tvedestrand med min kjære pluss hans søster.. Det blir hyggelig, har ikke vært der siden i sommer. blir hyggelig å gå litt på turer å tilbringe helgen med svigermor og Morten, jonas og camilla.. Litt deilig å se at ting går fremover.. og må si noe jeg er veldig stolt av, jeg er snart ferdig med mitt første sokkepar, noe som har tatt sin tid.. men da blir det julegave til min kjære til slutt.. Må jo begynne å tenke på julegaver, er jo tross alt  under 10 uker igjen.... men først av alt kommer min kjære bursdag. Den 4. desember blir jeg 26 år... og over halveis til 50... Bare et halvt år igjen nå så er jeg ferdig utdannet, tiden går fort.! Vi høres

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar