tirsdag 26. oktober 2010

Positive og så plutselig negative og så positive ting!!

I helgen var vi på tur til tvedestrand, det var veldig hyggelig å være på besøk hos svigermor.. Helgen gikk fort og når vi skulle hjem på søndag startet vi bilen å kjørte, men lang historie kort.. Bilen stoppet etter 45 minutter, så da måtte vi bli tauet å ta bussen hjem. Når jeg kom til byen rakk jeg heldigvis bussen jeg skulle ta videre til min søster. Siden denne uken har jeg vært å observert i naturbarnehage på gjedsjø. Jeg har vært ute 4 timer i går og i dag, litt kjølig, men veldig hyggelig. I dag fikk vi beskjed om at oppgave 3 var rettet å kunne hentes på skolen.. men hallo, å skrive offentlig at det generelt var dårlig besvarte oppgaver, det er litt nedlatende.. Spennende å se om jeg står, eller om jeg er en komplett idiot.!! he he,,.. Håper bilen blir frisk til helgen!! Og gleder mg til yoga og bursdagsfeiring av Nansy i morgen!! later!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar