søndag 31. oktober 2010

En god dag 31 oktober "Halloween"!

I dag startet jeg dagen med en super forkost egg og bacon.. litt deilig at min kjære kom hjem i går med bilen i god behold:) så det er jo veldig positivt. Så var jeg ute med en venninne, cecilie, vi gikk en tur i parken, og spiste på united bakeries.. så dro vi hjem til henne. Så på fotball, og å skravla litt.. Så dro jeg hjem, lagde og spiste en herlig middag, spagetti med svinekjøtt og fløtesaus... nam..

Så sjekket jeg portoføljen på skolenettet, og jeg hadde fått til bakemelding fra læreren på oppgavene, de var blitt godkjente.,. og det gledet meg. Den ene kommentaren var "Absolutt leseverdig" Jeg må si jeg er imponert over meg selv.. Lille nevøen min alexander fyller 1 år i dag. Veldig stolt av han..

I morgen skal jeg skrive litt mer på fremføringen jeg skal ha på tirsdag, pluss å ferdigstille den ene oppgaven som måtte fikses litt på.. Jeg ser frem til om 6 1/5 uke, da er det juleferie:) og jeg har kun våren igjen til jeg er ferdig som student... Alt i alt, Hatt det veldig bra i det siste..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar