tirsdag 2. november 2010

Skole og mer skole,.. men studieuke neste uke!!

Nå har jeg endelig hatt fremføringen til mappe 4, og det ble godkjent! Det var godt, å endelig bli ferdig med den.. Håper bare at den nye versjonen av mappe 3 blir godkjent og. Da kan jeg se frem til den nye oppgaven som kommer i morgen mappe 5, den siste mappeoppgaven før spesialiseringsuken.. Blir deilig med litt studieuke neste uke, å jobbe med mappe 5.. så er jeg nesten klar til eksamen.

Og sånn ellers ser jeg frem til yoga i morgen.. er så deilig å slappe av, å trene samtidig.. Og til helgen skal jeg vi feire nevøen min som fylte 1 år i helgen.. og snart,..,. snart er det jul, noe jeg ser veldig frem til:) Det har vært mye skole i høst, og det hadde vært deilig med litt ferie. Kanskje det kommer noe godt for de som jobber hardt:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar