tirsdag 31. juli 2012

Sommer på hell!

Da går denne lange ferien mot slutten. Jeg skal bare nyte de siste dagene før jeg starter et nytt barnehageår med nye utfordringer. Ny assistent, 8 nye barn med tilhørende foreldre å bli bedre kjent med. Satser på at det blir bra selv om jeg er litt spent. Nesten så denne lange ferien har gjort at jeg gruer meg litt, men alikevel så får jeg vel ikke ta sorgene på forskudd. Jeg har mye spennende i møte og får vel bare møte de som utfordringer. Det blir litt godt å komme tilbake til rutiner og noe å gå til hver dag. Og så håper jeg bare at høsten blir bra :) litt av sommeren:
 Søster og nevø i vänersborg
 Stranden i Barcelona
 La Sangrada Familia
 Kollenfest med Maria
Jonas og jeg med båten fra skjærhalden til strømstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar