mandag 23. oktober 2017

En tung dag

I dag har jeg sendt avgårde de andre på jobb og i barnehagen. Men etter det gikk jeg rett å la meg, jeg vil drømme videre noe som er fint, der jeg mestrer alt. Jeg vet det er en lang vei å gå, men følelsen kommer av at jeg føler at jeg ikke mestrer noen ting. Selv det å skulle lage meg mat har blitt en utfordring.

Skulle ønske jeg hadde motivasjon til å komme meg ut av det, men det å skulle gjøre helt vanlige ting nå er en utfordring. Jeg ser høye hekker, og en lang uoppnåelig vei, og med tanke på barna gir jeg alt når jeg er med dem, så de ikke skal føle at de har en mamma som ikke mestrer noe.

Måtte bare få det ut.
Ønsker meg lettere og lysere dager, og at jeg klarer å møte hverdagen og alle de utfordringene som følger med.

Til neste gang.
Xo xo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar